שלום אורח, התחבר
קונים פלוס Online

בחר קטגוריה
   לבית
   ריהוט גן
   רכב-אביזרים
   ריהוט
   אביזרים למטבח
   חשמל ואלקטרוניקה
   מתנות וגאדגטים
קטלוג 2016

מאמרים
  גילוי נאות
  מוצרים לבית
  מוצרים למטבח
  קונים פלוס
  מתנות
  שיווק ישיר
  מכתב תודה

שיווק ישיר


שיווק ישיר ויתרונותיו

כניסתה החדה של רשת האינטרנט הביאה אתה יתרונות רבים לצד היכולת לשווק באופן ישיר מותגים, מוצרים ועסקים ברשת ובשיטות ישירות אחרות. מדובר בתהליך שתפוקתו עולה בעשרות אחוזים בכל שנה, מגדיל את החשיפה, ממגנט לקוחות פוטנציאליים ויחד עם זאת מאפשר לפלח בקלות קבוצות שונות של קהלי יעד באופן ספציפי וממוקד. כאשר אנו עושים שימוש בשיווק ישיר ובנגזרותיו, אנו פונים באופן ישיר לקהלי היעד שלנו, זאת לאחר שביצענו מחקר שוק מעמיק ואיכותי. הנה לכם כמה דוגמאות לשיווק ישיר: כאשר חברה מציעה ללקוח שלה שירות ספציפי כמו לדוגמא פיתוח עסקי מדובר בשיווק ישיר. יחד עם זאת, קיימות חברות שמבצעות שיחות טלמרקטינג לקידום מכירות ופונות ישירות ללקוח, יש כאלה שבוחרות בשליחת ניוזלטרים ללקוחותיהם דרך המייל ואחרים פשוט מנצלים את שיטת הרה-מרקטינג לטובת שיווק ישיר פר קהל יעד. בישראל השיטה הישירה לעתים מוכיחה את עצמה ולעתים פוגעת באותו מותג באופן שלא תמיד נראה לעין. השימוש בשיווק ישיר בצורה נכונה ויעילה, מהווה יתרון מוחץ בהשוואה למתחרים, זאת על ידי העברת המסר המדויק שמאפשר לחברה להבין את אחוזי ההצלחה הספיציים, בחפיפה לאנשים המביעים התעניינות במוצר או בשירות מסוים. בנוסף, בעזרת שיווק ישיר אנו מצליחים ״לגעת״ בכל אותם אנשים שיכולים להביע התעניינות במוצר שלנו וכך מנועים ממצב בו אנו מבזבזים את זמננו על לקוחות שאינם מתאימים לרכישת המוצר או השירות. הקושי בשיטת השיווק הישיר טמון בעובדה שהדרך שבה אנו מספרים ללקוח על המוצר, נוטה להיות מאיימת ויש אנשים שלא מרגישים עם שיטה זו בנוח.

 

הקשר בין המותג ״קונים פלוס״ לבין שיווק ישיר איכותי

קונים פלוס הינה חברה שבנתה חנות אינטרנטית וירטואלית המאפשרת ללקוחותיה להנות ממגוון רחב של מוצרים איכותיים העונים על צורך מסוים. טרם החברה בוחרת לשייך לעצמה מוצר חדש ולשווקו בחוץ, היא מבצעת סקרי שוק המאפשרים לה לזהות צרכים שונים הפזורים בחברה הישראלית. כך, על ידי זיהוי אותם צרכים, יכולה החברה לרכוש מהספקים אתה היא עובדת בשוטף את המוצרים המתאימים למענה של צורך מסוים. לדוגמא, החברה עושה סקר שוק בנוגע למוצרי חשמל ואלקטרוניקה שלאו דווקא נמצאים זמינים לרכישה דרך האינטרנט עבור קבוצת אנשים מסוימת. תוצאות הסקר מאפשרות לחברה לפנות לקהל יעד מצומצם, לוודא שהצורך אכן ממשי וכך לרכוש כמות גדולה של אותו מוצר שיסופק לקהל יעד רחב יותר.

 

למעשה, קונים פלוס עושה שימוש באלמנטים שהם תוצר של שיווק ישיר בכדי לשמר כמה עקרונות ומטרות בהם החברה דוגלת.

  • שימור לקוחות קיימים - על ידי הורדה של מחירים, יציאה במבצעים מיוחדים לקראת תקופות החגים או במצבים נוספים, קונים פלוס מצליחה להביא את לקוחותיה לידי שביעות רצון גבוהה. את פעולה זו בוחרת קונים פלוס לעשות על ידי שליחת ניוזלטרים ומיילים  ללקוחות קיימים/פוטנציאליים באופן חכם, מדויק ומתוזמן כראוי.
  • פנייה ישירה לקהלי יעד ספציפיים - קונים פלוס היא אחת מחברות השיווק והדיוור הישיר המובילות בישראל. קונים פלוס בוחרת להתאים את המוצרים שלה באופן ספיציפי המותאם לקהלי היעד שלה ולא לפי טרנדים זמניים שלאו דווקא מביאים איתם מוצרים איכותיים.
  • משתמשת ביתרונות של השיטה ולא בחסרונות - בשונה מחברות אחרות, קונים פלוס איננה מונעת אך ורק מרווחים. היא פועלת לטובת הכלל ולטובת לקוחותיה במטרה לספק לאלו שירות יוצא דופן במרכיביו. בנוסף, אין החברה דוגלת בשיטות הצקה למיניהן דרך הטלפון, בשליחת מיילים חוזרים מבלי לשמור על טקט או באגרסיביות. השימוש בשיווק ישיר  על ידי קונים פלוס נעשה באופן מכובד המציג שירותיות, אחריות וכבוד ללקוח.
קונים פלוס Online אודות תקנון מפת האתר החשבון שלי צור קשר
קונים פלוס בYOUTUBE | קונים פלוס - בלוג סלונה | קונים פלוס - מוצרים לבית | קונים פלוס - מוצרי טקסטיל וביגוד במבצעים | קונים פלוס מציגה: מוצרי אחסון וריהוט | מוצרים לבית ולגן | מוצרי מטבח ובישול מבית קונים פלוס |
חנות וירטואלית זו הוקמה באמצעות: חנות וירטואלית